pozyczkaplus.pl

Oszczędzanie nigdy nie było popularne w Polsce za to kredyty owszem

Badania pokazują, że tylko około 18 procent ludzi w Polsce oszczędza, w tym tych, którzy ukrywają swoją gotówkę pod materacem. Reszta społeczeństwa uważa, że oszczędzanie jest tylko dla osób zarabiających dużo. Jednak przekonanie konsumentów w wieku od 20 do 35 lat nie będzie łatwe. Blogi, reklamy telewizyjne zostały wcześniej wypróbowane i nie powiodły się. Szybcy ludzie, którzy lubią nadążać za trendami: najnowszy iPhone, jedzenie, moda, jak się nazywasz. Świetnie radzą sobie z wydatkami i kredytami, ale nie są tak dobrzy w oszczędzaniu, zwłaszcza gdy wchodzą do internetu . Nasi docelowi odbiorcy praktycznie żyją online. Większość czasu spędza się na YouTube, gdzie platforma do udostępniania filmów ma 28 milionów unikalnych użytkowników oglądających co miesiąc 305 milionów filmów. Więcej niż bycie "nową telewizją", to także miejsce, w którym szukają nowych rzeczy.

Ale nawet z YouTube jako naszym formatem, nadal wiedzieliśmy, że będzie to trudna grupa do osiągnięcia. Uważają, że bankowość i pieniądze są skomplikowane i nudne, a dochód jest czymś osobistym, o czym nie należy mówić. Więc zmieniliśmy te nudne rzeczy w zabawne i łatwe do zrozumienia informacje na temat bankowości i kredytów oraz jak zaoszczędzić na codziennych wydatkach. W ten sposób powstał kanał YouTube. Aby zrealizować swój pomysł, Ecem i zespół (Feyza Tamer, prezes ds. Komunikacji marketingowej i Gökçe Say, wiceprezes ds. Komunikacji marketingowej) połączyli siły z niektórymi najlepszymi YouTuberami. Rozejrzeliśmy się, szukając wpływowych osób z YouTube, które fajnie się oglądały i już rozmawialiśmy o takich rzeczach jak gotowanie za mniej lub modę, które to są sposoby na zaoszczędzenie pieniędzy. Oni też lubili nasze pomysły. Doskonałe dopasowanie! W rzeczywistości pieniądze mają znaczenie, może być tak zabawne, że można zapomnieć, że to poważna sprawa.

Wszystkie wskazówki, które podajemy, dotyczą regularnych wydatków, pochodzących z danych wyszukiwania Google. A nasze informacje na temat bankowości i kredytach oparte są na często zadawanych pytaniach, takich jak: czym jest rating kredytowy lub jaka jest różnica między kredytem samochodowym a pożyczką konsumencką? Ale chyba najbardziej zaskakującym aspektem Money Matters jest to, że nie jest marką tylko wspólną ideą. Połączenie banku ING jest bardzo subtelne. Nie został zaprojektowany do sprzedaży produktów. Mówimy tu o prawdziwej inicjacji finansowej poprzez wiedzę. Oprócz oszczędności na codziennych wydatkach, chcemy, aby ludzie czuli się komfortowo wchodząc do banku, dowolnego banku, aby otworzyć konto lub poprosić o pewien rodzaj pożyczki czy kredytu. Wiesz, od czego zacząć. Naszym celem jako ING jest wzmocnienie pozycji wszystkich, nie tylko klientów.

lendon.pl

vivus.pl

ugo